شناسهٔ خبر: 173699 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی:

فرایند استعلام‌ و بررسی صلاحیت‌ها برای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان آغاز شده است

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی رییس دستگاه نظارت بر دهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی گفت: دبیرخانه هیأت‌ اجرایی مستقر در اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی کار خود را آغاز کرده‌ و متقاضیان پس از تایید مدارک جهت استعلام‌ها به دستگاه‌های پنج‌گانه معرفی شده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان و رئیس دستگاه نظارت بر دهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی گفت: خوشبختانه با توجه به استقبال صورت گرفته در ۷ رشته ساختمانی تعداد ۱۱۳ نفر ثبت نام کردند که پس از معرفی دبیرخانه هیات اجرایی به دستگاه نظارت، استعلامات آنان از دستگاه‌های پنج‌گانه در حال انجام است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: با توجه به مکاتبات صورت گرفته تا کنون، ۳۰ درصد استعلامات پاسخ داده شده و الباقی آن طبق برنامه زمان‌بندی در حال انجام است.

داعی در پایان با تاکید بر ثبت نام و تکمیل اطلاعات در سامانه جامع مدیریت یکپارچه از مهندسان استان خواست تا با توجه به مشروط بودن شرکت در انتخابات به تکمیل اطلاعات در سامانه مذکور با شرکت در انتخابات در سیاست‌گذاری مهندسی استان در آینده سهیم باشند.

گفتنی است دهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی مقرر است در مهرماه ۱۴۰۳ با شرکت اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شود.